Ανανέωσαν Κοντρέρας, Σνάουτσερ,Μαλεζάς

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009


Η αναμενόμενη ανανέωση συμβολαίων των τριών παικτών με τους οποίους η ΠΑΕ ΠΑΟΚ είχε έρθει σε προφορική συμφωνία, ολοκληρώθηκε και τυπικά σήμερα με τις υπογραφές των συμβολαίων. Η διοίκηση του δικεφάλου εξέδωσε ανακοίνωση όπου αναφέρονται τα εξής: «Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει πως συμφώνησε για την επέκταση των συμβολαίων με τους Pablo Contreras (έως 30.6.2012), Miroslaw Sznaucner (έως 30.6.2012) και Στέλιο Μαλεζά (έως 30.6.2013)».

Λίγο μετά την συγκεκριμένη εξέλικη, ο Κοντρέρας δήλωνε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την εξέλιξη. Είναι κάτι που ήθελα εγώ, η οικογένεια μου και η ομάδα. Όταν ήρθα στον ΠΑΟΚ δεν είχα στο μυαλό μου ότι θα μείνω τόσο. Ήθελα να τιμήσω το αρχικό συμβόλαιο που έληγε το 2010. Δέθηκα, όμως, με την ομάδα». Από την δική του πλευρά, ο Πολωνός αμυντικός σημείωσε: «Είναι αλήθεια ότι κάνω καλή χρονιά, αλλά σημασία έχει να κερδίζει η ομάδα. Είναι κάτι που ήθελα και πλέον θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να πάμε τον ΠΑΟΚ ψηλά». Ο Στέλιος Μαλεζάς επισήμανε: «Σήμερα δικαιώθηκαν οι κόποι ετών. Είναι κάτι που το ήθελα πολύ. Στην καλή αγωνιστική μου παρουσία έχω μεγάλη βοήθεια από τους συμπαίκτες μου, ειδικά από τον Κοντρέρας και τον Μάρκος Αντόνιο».

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.

About This Blog

About This Blog

  © Blogger template Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP